Laguntza Nabigatzeko

Galdera eta erantzun nagusiak

Jarri gurekin harremanetan

 

 

Nola izapidetu prozedura bat Egoitza Elektronikoan?

  1. Sartu "Prozedurak" atalean eta aukeratu egin beharreko izapidea.
  2. Aukeratu autentifikazio-metodo bat: "Sarbidea erabiltzailearekin" edo "Sarbidea cl@ve erabiliz".
  3. Autentifikazioa egin eta gero, izapidearen inprimakia eskuratu ahal izango da.
  4. Bete inprimakia. Izapide batzuetan dagokion tasa ordaintzeko aukera ere egongo da.
  5. Izapidea bukatzean, automatikoki aplikazioak posta elektroniko bat bidaliko dio interesdunari, espedientea Egoitza Elektronikoan erregistratu dela jakinarazteko.
  6. Izapidea bukatu eta gero, automatikoki aplikazioak idazki, eskabide edo komunikazioaren aurkezpenaren frogagiria emango du. Frogagiri horrek honako hau jasoko du: interesdunak emandako datuak, zerbitzarian aurkezpena egindako eguna eta ordua eta erregistro-zenbaki bat transakzioa identifikatzeko. Erregistroaren egiaztagiria eta eskabidearen kopia bat (autentikoa) jaisteko aukera emango du EKS (Egiaztapen-kode Segurua) batekin.
  7. Izapidea bukatu eta gero, “Nire espedienteak” menuan ikusi ahal izango da. 

Bueltatu gora

 

 

Erregistro Elektronikoak Erregistro Orokorra ordezkatzen du?

Ez. Unibertsitateetako Ministerioaren Erregistro Elektronikoa dokumentuen beste sarrera bat izateko konfiguratzen da, baina soilik gaituta dago Unibertsitateetako Ministerioarekin lotutako Egoitza Elektronikoa sortzen duen maiatzaren 31ko UNI/546/2021 aginduak jasotako izapide eta prozedurekin lotutako eskabideak, idazkiak edo komunikazioak jaso edo bidaltzeko. Leiho berri batean irekitzen da.

Edonola ere, prozedura gehienentzat Erregistroen Arloko Laguntza Bulegoak ere erabili ahal izango dira.

Bueltatu gora

 

 

Fitxategiaren tamaina muga. Nola dakit Unibertsitateetako Ministerioak bere Egoitza Elektronikoan aurkeztu dudan dokumentazio bat jaso ote duen?

Fitxategi bakoitzaren tamainaren muga 5 Mb da, ez kasu batzuetan proposatzen diren 10ena. Gainera, fitxategi batera kargatutako fitxategi guztien tamaina guztira 25 Mb-koa da. Mesedez, erabili fitxategien bertsio konprimituak eta murriztu haien tamaina ahalik eta gehien.

Automatikoki Egoitza Elektronikoak idazki, eskabide edo komunikazioaren aurkezpenaren frogagiri bat emango du. Frogagiri horrek honako hau jasoko du: interesdunak emandako datuak, zerbitzarian aurkezpena egindako eguna eta ordua eta erregistro-zenbaki bat transakzioa identifikatzeko.

Frogagiri hori Unibertsitateetako Ministerioak zigilatutako fitxategi elektroniko bat da, eskatzaileak emandako datuen nahitaezko onarpena bermatzen duena.  Halaber, frogagiri hori bere prozeduraren egiaztagirien parte gisa biltegiratzen da. Egiaztagiri horiek egoitza honen bidez ere eskuratu daitezke. 

Horretarako, eskertzen dizuegu dokumentu guztiak pdf formatuan aurkeztea eta formatu bakoitzarentzat egokienak diren fitxategi-konpresioko tresnak erabiltzea, horietako bakoitza behar bezala berrikusteko aukera ematen duen bitartean.

Erantsi beharreko fitxategien gehienezko tamaina Mbyte-koa denez, horietako edozein ZIP edo RAR-era konprimitzea gomendatzen dizugu.

Eskuliburu honekin hainbat lotetan ere banatu ditzakezu, oraindik tamaina hori gainditzen badute.

Bueltatu gora

 

 

Nola baliozkotu dezaket frogagiriaren sinadura?

Egoitza honek emandako frogagiriaren sinadura digitala baliozkotzeko, Unibertsitateen Ministerioaren egoitza-ziurtagiria instalatu eta ziurtagiri horrek sortutako sinaduretan espresuki konfiantza izan behar da. Horrez gain, Egoitza Elektronikoak "Ziurtagiriak eta sinadura baliozkotzea" izeneko tresna eskaintzen du, sinaduraren baliozkotasuna egiaztatzeko aukera ematen duen VALIDen (Estatuko Administrazio Orokorraren ziurtagiriak eta sinadura baliozkotzeko tresna) sartzeko aukera ematen duena.

Bueltatu gora

 

 

Zer egin dezaket frogagiria galduz gero?

"Nire espedienteak” menutik erabiltzailearekin lotutako espedienteen frogagiriak jaitsi daitezke. 

 

 

Erabili behar da Windows sistema eragilea erregistro elektronikoa erabiltzeko?

Ez. Linuxen oinarritutako sistema eragileak erabil daitezke, Mozillarekin.

Beharrezko baldintzak Egoitza Elektroniko honen Baldintza Teknikoak aukeran kontsultatu daitezke.

Bueltatu gora

 

 

Zer da ziurtagiri digital bat?

Ziurtagiri digital batek bere titularra identifikatzeko aukera ematen du. Komunikazio telematikoa egiten duenaren nortasuna bermatzen du, eta, datuak sinatzeko erabiltzen bada, datuak aldatu ez direla bermatzen du, bai eta sinatzailearen nortasuna ere.

 

Bueltatu gora

 

 

Nola lor dezaket ziurtagiri digital bat?

Ziurtagiri digital bat edozein erakunde ziurtagiri-emaile aitorturen bidez lortu daiteke. 

Bueltatu gora

 

 

NAN elektronikoa erabil dezaket Erregistro Elektronikoan sartzeko?

Bai. NAN elektronikoaren Ziurtapen-jardueren Deklarazioak jasotzen duen bezala, bertan dauden ziurtagiri elektronikoak nortasuna egiaztatzeko eta dokumentuak elektronikoki sinatzeko bitarteko gisa erabil daitezke.

Dagozkion driverrak jaitsi eta instalatu behar dira. Esteka honetatik jaitsi daitezke: NAN Elektronikoaren deskargen gunea Leiho berri batean irekitzen da

Bueltatu gora

 

 

Nola alda dezaket ziurtagiria saioa hasi eta gero?

Ziurrenik, saioa hasteko aukeratutako ziurtagiria nabigatzailearen cache memorian geratuko da. Hori dela eta, beste ziurtagiri batekin sartzeko, agian nabigatzailea berrabiarazi beharko da. 

 

Bueltatu gora

 

  

Nola kontsultatu dezaket homologazio-, baliokidetasun-, egiaztatze- edo aintzatespen-eskaera baten izapidearen egoera?

Sar zaitez Egoitza Elektronikoko menu nagusiko “Izapideak” aukeran “Unibertsitate-tituluak” kategorian.

Bistaratzen den izapideen zerrendan, hautatu "Fitxategi baten egoeraren kontsulta (Onarketak, Baliokidetzak, Akreditazioak eta Aitorpenak)" prozedura, eta, ondoren, "Atzitu Prozedura" botoia sakatu.

Prozeduran zaudenean eta Egoitza Elektronikoan identifikatuta zaudenean, zure fitxategien egoerari buruzko informazioa kontsultatu ahal izango duzu.

 

Bueltatu gora